Pages

Nivo Slider by Way2Blogging

Monday, November 21, 2011

Hello






Здравейте и Добре дошли! Много съм развълнувана най-накрая да започна да блогвам за моите любими неща. Името на Блога е просто Бисквитка, защото ми харесва хрумна ми спонтанно. Аз съм от София, България на 17 години съм. Уча компютърна техника и технологии. Моя страст са модата и музиката, но не за жалост не съм музикална. Ще ви покажа стила си, забавни партита с приятели и готини места из София.


P.S. Нося обувки на марката Bershka, пола шита от мен, половер от Zara - любимия ми за тази зима, чанта от Kitty Shop и пръстен от Ydeltuyt. Стила ми е смесица от рок, шик и спорни облекла. Ще ви показвам училищните ми аутфути и грим.


целувки, Марина


Hi, and welcome to Biskvittka! I am really excited to finally start a blog about my favorite things. The name come from cookies, write on bulgarian language.I'm from Sofia, Bulgaria and I'm 17 years old. I have been studying computer sience. My passion is fashion and music, but I'm not a musician. I will show you my style and some funny nights with my friend in some cool places in Sofia.


P.S. I'm wearing shoes from Bershka, skirt create from me , sweater from zara my favori sweater for this winter, my handbag from Kitty Shop and ring from Ydeltuyt. My style is mix from rock, chic and sporty. I will show you soon all my  school outfit and make up for school.

xoxo Marina 

Follow my blog with Bloglovin

1 comment:

Classy~ said...

Направо се влюбих в пръстена ти!!! Уникален е! От интернет ли си го поръча и колко ти излезе? Още веднъж- прекрасен е! ♥